27 Şubat 2012 Pazartesi

Bebeğimi Beklerken..






Bebeğime kavuşmayı beklerken ona yazdıklarımı da paylaşmak istiyorum. Nasıl heyecanlı, ne kadar keyifli ve bir o kadar da endişeli günler yaşadım bir bilseniz. Aslında hepsi oğlum içindi ona özeldi hala da öyle...
birazdan paylaşacağım tüm mektuplarımı sevgimle fakat önce kısa bir bilgilendirmede yarar var sanki.
Doğum hikayemde de yazmıştım Aras sürpriz bebek oldu bize. Tatil yaptık o yaz eşimle ve tatil dönüşü taşınmaya karar verdik. Küçük ama sevimli evimizden daha büyük cadde üzerinde daha kalabalık ve gürültülü bir semte gidecektik.
Heyecanlı ve mutluyduk fakat bende ayrıca farklı duygularda  vardı tabii :) koca evin temizliği,taşınması, yerleşmesi vb. bu kadar işin altından kalkmaya çalışacak acemi bir ev kadını :)
Sonunda bitti yerleştik derken bir baktık ki hamileyim. Aman Tanrım dedim anne oluyorum.. Şok olmuştuk, çok sevinmiştik hatta öğrendiğimiz günden bir gece önce artık bir bebek sahibi olsak mı konuşmaları yapıyorduk. meğer bir bebeğimiz olacakmış :)
ama evin telaşından ve bebeğimin varlığını bilmediğimden kendimi hiç sakınmadım iş yaparken. Bütün bunlar yormuş olacak bebeğimi. ilk zaman endişelendirmişti biraz bizi.
bir takım korkular zor günler hatta hastane odasında bir geceye patladı bu taşınma işi yani ...
kısa sürdü ama yordu yıprattı. içimde benden olan parçaya zarar gelmesini düşünmek ve buna sebep olmak korkunç bir vicdan azabıydı gerçekten..
her neyse hepsi bitti işte sonunda artık detay bilgilere de sahip olduğuna göre mektupları okuyabilir bir annenin heyecanına ortak olabilirsin.
Yalnız tek ricam maşallah deyiver oğluma.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder