27 Şubat 2012 Pazartesi

3.mektup


Canım bebeğim seni hala bekliyorum .gelmeyeceğini bile bile beklemek … nasıl bir duygu bilemezsin biliyorum şuan içim de yoksun yakın bir gelecek dahil yanımda olmayacaksın ama ben sen varmışsın gibi bir masal dünyasındayım ki sormaJ

Benim gibi çevremdekileri de etkiliyorum sanırım ki herkes seni bekler oldu bebeğim. İlk biberonla başladı bu furya. Teyzen sana Konya dan bir biberon getirdi geçenlerde ananen ise sana  iç çamaşırı almış öle sevimliler ki bilemezsin … bilemezsin çünkü sen onları kullanarak büyüsen bile bunları okuduğunda aradan çok zaman geçmiş ve sen onları unutmuş olacaksın . J teyzen dün bize senin için bir şey daha getirmiş Konya dan bebeğim sen mışıl mışıl uyurken güzel gözlerin kapalı rüyalardayken senin üzerinde olacak sarı pijamaların.

Sen ne kadar şanslı ne kadar sevgi dolu bir bebek olacaksın herkes seni ne kadar sevecek bu sevgiyi şimdi sana olan sevgilerinden de ölçebilirisin hepimiz seni bekliyoruz annecim hepimiz seni özlüyoruz ve hepimiz seni seviyorum annem.

Sen benim ilk bebeğim sen ailemizin ilk bebeği ilk torunu en büyük abla- abi olacaksın kardeşlerine ve kuzenlerine. Sen ilk olacaksın bitanem. İlk olmak daima zordur kuzum ben de babanda bu zorluklarla  büyüdük ama sana söz veriyorum sen benim kadar zorlanmayacaksın sen o kadar asil o kadar fedakar ve o kadar ölçülü olacaksın ki her şey iyi ve güzel olacak senin hayatında.

Kardeşlerine ve kuzenlerine iyi bir örnek olacak bizim yetişmediğimiz yerde sen destek olacaksın onlara . minik bebeğim büyüdüğünde  sen benim  en büyük yardımcım  olacaksın sana akıl danışacağım seninle dertleşeceğim seninle yaşamak istiyorum bebeğim artık bu güzel hayatı .

Ama senin yanımda olman için zamanın ve paranın ötesinde başka engeller de çıktı kuzum annen hasta. Senin için vücudumu hazırlamam kendime çok iyi bakmam gerek sen benim bebeğim bitanem yaşam amacımsın hayatımın anlamısın kendime iyi bakmalıyım ki sende iyi olmalısın  seni seviyorum bebeğim .

Yarın 23 nisan bebeğim senin günün . senin için Atamızın armağanı sana. kutlu olsun bebeğim. Okuldaki gösterilerine geleceğiz babanla seni alkışlayacağız ve sen sahneden gözlerine bakacaksın benim ben ağlayacağım tahmin ediyorum ve gurur duyacağım seninle.  İyi ki varsın bebeğim iyi ki doğurmuşum seni diyeceğim ve izlerken seni tutacağım babanın elini sıkıca öpeceğim onu da bu arada iyi var ki baban sende varsın bebeğim siz benim ailem siz benim gözbebeklerimsiniz sizi seviyorum

22.04.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder