27 Şubat 2012 Pazartesi

4.mektup


Bir ara geleceksin diye baya heyecanlanmıştık açıkçası. Çünkü regl olamamıştım ne yazık ki gelmiyormuşsun yanılmışız L . şuan babanla tatildeyiz belki bu baş başa son tatilimiz böyle olmasını babanda bende umuyoruz. Çünkü seni merak ediyoruz bi an önce kucağımıza almak istiyoruz. Birlikte denize girmek istiyoruz. Baban babanenle konuşuyor şuan ve bebeğim şuan sana süper bir  haber veriyorum. TAŞINIYORUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ  J SÜPER BİR HABER DİMİ … sen ilk evimizi göremeyeceksin belki ama sana resimlerini gösteririz. Senin geleceğin ve rahatın için hepimiz büyük bir çabayla çalışıyoruz annecim. Cinsiyetini bilmiyorum biraz hassas davranıp eğer kız olursan bunları okuduğunda kırılmaman için söylüyorum ama nedense hepimizin için de erkek olacağına dair bi düşünce var. Benim ananem yani senin büyük annen senin erkek olacağını düşünüyor ananende öle ve az önce baban babannane konuşuyo demiştim ya o da rüyasında benim bir erkek çocuğunun altını temizlediğimi görmüş J annenin kafayı yediğini düşünme lütfen ama seni öyle merak ediyorum ki nasıl olcağını tüm bu süreçlerin napıyım elimde olmadan yazıyorum işte sana bebeğim. Bu arada baban bu yıl içinde hamile kalabileceğimi söyledi yani seneye seni kucağıma alacağım galiba . oda artık büyük bir merakla seni bekliyor. Kumsaldaki bebekleri falan seviyor. İçinde bir bebek özlemi olduğu belli oluyor artık. Açıkça dile getirmiyor ama oda seni kucaklamak için sabırsızlanıyor bence J. Ve sana harika bir haber daha sen diğer tüm bebeklerden farklı olarak çok da sanşlı olacaksın eğer benim kadar fotoğrafa merakın olacaksa ki baban dan da dolayı olacağını düşünüyorum senin bebekliğinden itibaren bir sürü fotoğrafın olacak. Biraz daha büyüdüğünde sanırım bunları okuyacak kadar büyümen yeter . sana da bir fotoğraf makinası alacağız ve neler çektiğini merakla bekleyip göreceğiz. Bebeğim sana yazmaya dewam etmek istiyorum ama baban bana şakalar yapıp güldürüyor ve konsantre olamıyorum. Ama buda güzel baban beni ben babanı çok seviyorummmmmm ve biz seni daha çok seveceğiz seni sewen hatta çok seven annen.

10.07.2010


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder