7 Mart 2012 Çarşamba

6.mektup


Canım bebeğim,

Seni yaklaşık 11 haftadır. Bir bilgisayar ekranından takip ediyoruz hem de büyük  bir heyecanla. Doktora her gidişimde sende ki değişiklikleri görmek için büyük bir heyecan yaşıyorum. Seni ekranda gördüğümde ise yaşadığım duygu mutlulukların en güzeli aslında tarifi olmayan bir duygu. Ve en son gördüğümde ise  21.09.2010 bu tarihi hiç unutmayacağım. Sen kocaman bir bebek olmuştun artık. Yaklaşık olarak 5.5 cm boyunda ki parmak bebeğim benim karnımın içinde taklalar atıyor, elini ağzına almış parmağını emiyor ve oldukça keyifli olmalısın ki bacak bacak üstüne atmış keyif çatıyordun. Cinsiyetinin erkek olduğuna dair bir takım fikirler oluşsana aklımızda henüz cinsiyetini bilmiyoruz. Bunu da öğrenmek için oldukça sabırsızlanıyoruz. İsmini düşünüyoruz. Ne olsa acaba diyoruz ? sanırım karar verdik ALİ ARAS KARAKOÇ  ya da ALİYE NİSAN KARAKOÇ  her ikisi de kulağa hoş ve güçlü geliyor değil mi? Umarım büyüdüğünde sende isminden memnun olursun. Bizim için şu an senin cinsiyetin büyük merak konusu olsa da asıl önemli olan senin sağlıklı olman. Sen bizim parçamızsın seni çok merak ediyoruz . seni çok seviyoruz . artık gel annem yaa özledim merak ediyorum kucağıma almak istiyorum seni. Koklamak sarılmak istiyorum .



Annen

23.09.10 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder