7 Mart 2012 Çarşamba

5. mektup


Evet minik şeytan artık geliyorsun. Yoldasın bizde bunu yeni öğrendik ve çok mutlu olduk yaklaşık olarak 8 ay sonra seni kucağımıza alacağız ve bunu büyük bir heyecanla bekliyoruz. Seni çok seviyoruz. Babanla sana isim düşünüyoruz . odanı düşünüyoruz minik ellerini ayaklarını atacağın şen kahkahaları….  Seninle ilgili olan her şey bizim için çok ilginç bir öykü adeta. Yeni şeyler öğreniyoruz senin için yediklerime dikkat ediyorum iyi besleniyorum ki sende sağlıklı tombiş bir bebek ol. Ananen deden  babannen herkes merakla seni bekliyor . biliyormusun yarın doktora gideceğiz babanla. Seni görmek için .. çok heyecanlıyım seni görmek için sabırsızlanıyorum. Elim sürekli karnımda dolaşıyorum seni hissetmek sana dokunmak sana yakın olmak istiyorum ve sende karnımdayken dışardakilerin seni nekadar seveceğini düşünmeni istiyorum . bebeğim seni çok seviyorum

Annen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder